2016年2月7日日曜日

Try to participate in Sony αCafe experience meeting〜ソニーαCafe 体験会に参加してみた!!

α6000を購入した勢いで、ソニーαCafe 体験会に参加してみました。
(α6000 in the momentum that was purchased, I tried to participate in the Sony αCafe experience meeting.)
取りあえず直近の日程で参加できるということで、無謀にもいきなり「ステップアップ一眼
~ツアイスレンズで室内のお花を印象的に撮る~」というステップアップ一眼に参加してみました。
(The time being that it can participate in the most recent schedule, I tried to participate in the step-up single-lens that reckless to suddenly be "- to take in the step-up single-lens-Zeiss lens the interior of flowers in impressive".)

 高いレンズの何が違うのかがよくわかりました。
と同時に自分の腕の無さというか、色々勉強していかなければならないことが理解できました。
(What is the difference between the high lens was found well.
At the same time or rather lack of his arm, was able to understand that we must and various study.)

こういう体験会は素人にとっては勉強になってよいですね。
(It is good to become a study for the experience this kind of meeting is amateur.)


0 件のコメント:

コメントを投稿